PRZEDSZKOLE PUBLICZNE
W LUTYNI

ul. Polna 1a/b, 55-330 Lutynia

html templates

Grupy Przedszkola Publicznego w Lutyni

Mobirise

GRUPA 1   -                         

Mobirise

GRUPA 2 -                      

Mobirise

GRUPA 3 -                      

Mobirise

GRUPA 4 -               

Mobirise

GRUPA 5 - 

Mobirise

GRUPA 6 -                      

Mobirise

GRUPA 7 -               

Mobirise

GRUPA 8 - 

Mobirise

GRUPA 9 -                      

PLAN DNIA

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI MŁODSZYCH PRZEBYWAJĄCYCH W PRZEDSZKOLU 10,5 GODZINY

6:30 – 8:00 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.
8:00 – 8:20 Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Indywidualna pomoc wspierająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawy ruchowe. Grupowe ćwiczenia logopedyczne.
8:20 – 8:30 Przygotowanie do śniadania.
8:30 – 8:50 Śniadanie.
8:50 – 9:15 Czynności higieniczne, mycie zębów.
9:15 – 10:00 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.
10:00 – 11:20 Spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub w sali, zabawy ruchowe.
11:20 – 11:30 Przygotowanie do obiadu.
11:30 – 12:00 Obiad.
12:00 – 13:45 Leżakowanie.
13:45 – 14:00 Przygotowanie do podwieczorku.
14:00 – 14:20 Podwieczorek.
14:20 – 17:00 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej (ewentualnie czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Zabawy na placu przedszkolnym. Zabawy ruchowe w sali. Ewentualne zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z niepełnosprawnościami.


RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI STARSZYCH PRZEBYWAJĄCYCH W PRZEDSZKOLU 10,5 GODZINY

6:30 – 8:00 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. 
8:00 – 8:40 Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Indywidualna pomoc wspierająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawy ruchowe. Grupowe ćwiczenia logopedyczne.
8:40 – 8:50 Przygotowanie do śniadania.
8:50 – 9:10 Śniadanie.
9:10 – 9:20 Czynności higieniczne, mycie zębów.
9:20 – 10:50 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.
10:50 – 11:50 Spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub w sali, zabawy ruchowe, ćwiczenia gimnastyczne.
11:50 – 12:00 Przygotowanie do obiadu.
12:00 – 12:30 Obiad.
12:30 – 12:45 Ćwiczenia relaksacyjne. Słuchanie bajki, muzyki relaksacyjnej.
12:45 – 14:10 Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalenie poznanych wierszy i piosenek. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej (ewentualnie czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym.
14:10 – 14:20 Przygotowanie do podwieczorku.
14:20 – 14:40 Podwieczorek.
14:40 – 17:00 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. Ewentualne zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z niepełnosprawnościami. 

DOKUMENTY PRZEDSZKOLA

Dokumenty do pobrania

INTENDENT

Sprawy żywienia i stołówki.
Płatności za posiłki i żłobek.